اس ام اس تبریک تولد عاشقانه
...:::SmS:::...
SmS با انواع موضوع ها
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت هر اس ام اس خواستید پیدا کنید.مطمئن باشید که در هیج سایت دیگری این همه اس ام اس با موضوعات جدید و متنوع پیدا نمی کنید. اگر پیدا کردید...!

پيوندها
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رمزهای بازی و آدرس sms-h.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 12755
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
حسام

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:sms تبریک تولد عاشقانه,اس ام اس تبریک تولد عاشقانه, :: 20:52 :: نويسنده : حسام

1)      همیشه به قداست چشم های تو ایمان دارم چه کسی چشم های تو را رنگ کرده است چه وقت دیگر گیتی تواند چو تو خلق کند؟ فرشته ای فقط در قالب یک انسان فقط میتونم ساده بگم...تولدت مبارک

 

2)      تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد آنرا به تو تقدیم می کنم...تولدت مبارک

 

3)      دلم می خواهد بدونی تو این همه ستاره/هیچ کی اندازه من نگاتو دوست نداره

 

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره/اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره

 

4)      امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

اما من هیچ ندارم به تو دهم جز دلی که به من پس دادی!...تولدت مبارک

 

5)      امشب شب تولد توست تو یک سال بزرگتر شدی و عشق من یک سال در دلت کوچکتر من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم من هیچ وقت در دلت نبودم...تولدت مبارک

 

6)      از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت امروز ثانیه ها نام تورا فریاد می زنند و من در اوج عشق

 

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی کنم...تولدت مبارک

 

7)      امروز روز تولد توست و من هر روز پیش از پیش به این راز پی میبرم مه تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را بریم بسازی...تولدت مبارک

 

8)      تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیباترین بوسه های عاشقانه هدیه ای برای روز تولد تو...لمس بودنت مبارک

 

9)      در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبیست کوچک در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت می کنم و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم...آغاز بودنت مبارک

 

10)  ای زیباترین ترانه هستی،بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست پس ای سرکرده ی خوبی ها...میلادت مبارک

 

11)  سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی تنها ستاره آسمان دلم...تولدت مبارک

 

12)  سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته ای آبیاری میکنم...تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک.

 

13)  پلک جهان می پرید/دلش گواهی می داد اتفاقی می افتد/فرشته ای از آسمان فرود آمد...تولدت مبارک

 

14)  سبزترین خاطرات از آن کسانی است که در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم...تولدت مبارک

 

15)  امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را را خواهد داشت و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت...فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک

 

 اگر اس ام اسی در این موضوع دارید در قسمت نظر بدهید بنویسید تا با نام خودتان در وبلاگ قرار دهم.

یادت نره نظر بدی جیگر

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: